Pomocny kontroler

Często zadajecie pytania, skąd kontroler posiada informacje na temat zakupu biletu parkingowego.

Kontrolerzy Strefy Płatnego Parkowania sprawdzania wnoszenia opłat za parkowanie w SPP używają urządzenia mobilnego Casio wyposażonego w niezbędne funkcjonalności (aparat fotograficzny, łączność on-line ze wszystkimi usługami opłat za parkowanie w SPP). Jeśli masz pewność, że Twój bilet parkingowy posiada poprawnie wprowadzone 4 ostatnie znaki (bez znaczenia, czy jest to cyfra, czy litera) numeru rejestracyjnego, lub korzystasz z aplikacji mobilnej – kontroler podczas sprawdzania twojego pojazdu otrzymuje komunikat o dokonanej opłacie jak też jej braku. Kontroler sprawdza pojazd dwukrotnie i do każdej kontroli robi zdjęcie. Informacja o pierwszej kontroli znajduje się na „zawiadomieniu-wezwaniu” pod kodem paskowym.

Jeżeli masz trudność z dokonaniem transakcji zakupu biletu parkingowego w urządzeniu PIAP, poproś o pomoc kontrolera, który pomoże Ci rozwiązać problem.